Przedszkole Publiczne we Wrzącej Wielkiej
-
-
Statystyki
- Odwiedziny: 266066
- Do końca roku: 226 dni
- Do wakacji: 33 dni
-
Kartka z kalendarza
Dzieci starsze
8.00– 13.00 Realizacja Podstawy Programowej
6.30-7.30 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Kontakty indywidualne, np.: rozmowy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy integrujące grupę w sali zbiorczej
7.30-8.00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Kontakty indywidualne, np.: rozmowy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy integrujące grupę w salach poszczególnych grup – z wychowawcą.
8.00-8.15 Przygotowanie do śniadania. Czynności samoobsługowe w WC i łazience, nauka etapów mycia rąk. Doskonalenie tych czynności. Ćwiczenia samodzielności
8.15-8.45 Śniadanie. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia
8.45 -9.00 Czynności samoobsługowe w WC i łazience-zabiegi higieniczno-sanitarne. Mycie zębów
9.00– 10.00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą zgodnie z tematyką programową, zabawy ruchowe i twórcze
10.00- 10.10 Czynności samoobsługowe przed wyjściem na zewnątrz ( nauka ubierania się, wiązania butów, zapinanie guzików, suwaków), przygotowanie do zajęć ruchowych w sali zabaw
10.10–11.10 Zabawy dowolne, spacery, wycieczki- poznawanie najbliższego otoczenia społecznego i przyrodniczego, zajęcia ruchowe: terenowe, badawcze, tropiące. Zabawy ruchowe w sali zabaw ( w czasie trudnych warunków atmosferyczny)
11.10-11.45 Zabawy relaksacyjne, zabawy tematyczne, zabawy ruchowe ze śpiewem.
11.45-12.00 Przygotowanie do obiadu. Czynności kulturalno-higieniczne w WC i łazience.
12.00-12.30 Obiad Prawidłowe posługiwanie się sztućcami: łyżką i widelcem. Kultura zachowania się przy stole).
12.30- 12.45 Zabiegi higieniczne po obiedzie.
12.45-13.00 Relaks. Słuchanie bajek, muzyki-wyciszenie
13.00-14.00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, praca stymulacyjna. Zajęcia logopedyczne, socjoterapeutyczne i korekcyjno-kompensacyjne
14.00 – 14.15 Czynności higieniczne przed podwieczorkiem
14.15 – 14.30 Podwieczorek – kultura spożywania posiłków
14.30 – 14.45 Czynności higieniczne po podwieczorku
14.45 – 16.00 Zabawy inspirowane przez dzieci, gry i zabawy edukacyjne, porządkowanie Sali, zabawy na świeżym powietrzu, kontakty z rodzicami, rozchodzenie się dzieci z przedszkola